Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2015 10:25 - Исус символизира най-малката определеност.
Автор: toma2015 Категория: Технологии   
Прочетен: 1142 Коментари: 0 Гласове:
1



ГЛАВА 18. Моя коментар е в края на всяка глава. 

1. В оня час учениците се приближиха до Иисуса и рекоха: кой ли е по-голям в царството небесно?

2. И като повика Иисус едно дете, изправи го посред тях

3. и рече: истина ви казвам, ако се не обърнете и не станете като деца, няма да влезете в царството небесно;

4. и тъй, който се смири като това дете, той е по-голям в царството небесно;

5. и който приеме едно такова дете в Мое име, Мене приема;

6. а който съблазни едного от тия малките, които вярват в Мене, за него е по-добре да му надянат воденичен камък на шията и да го хвърлят в морската дълбочина.

7. Горко на света от съблазните, защото съблазни трябва да дойдат; обаче горко на оногова човека, чрез когото съблазън дохожда.

8. Ако те съблазнява ръката ти или ногата ти, отсечи ги и хвърли от себе си: по-добре е за тебе да влезеш в живота без ръка или без нога, отколкото с две ръце и с две нозе да бъдеш хвърлен в огън вечний;

9. и ако те съблазнява окото ти, извади го и хвърли от себе си: по-добре е за тебе с едно око да влезеш в живота, отколкото да имаш две очи, и да бъдеш хвърлен в геената огнена.

10. Гледайте да не презрете едного от тия малките, защото, казвам ви, техните Ангели на небесата винаги гледат лицето на Моя Отец Небесен.

11. Понеже Син Човеческий дойде да подири и спаси погиналото.

12. Как ви се струва? Ако някой има сто овци, и една от тях се заблуди, не ще ли остави деветдесетте и девет, и не ще ли иде по планините да дири заблудената?

13. И ако се случи да я намери, истина ви казвам, той се радва за нея повече, отколкото за деветдесетте и девет незаблудени.

14. Тъй и вашият Отец Небесен не иска да загине ни един от тия малките.

15. Ако съгреши против тебе брат ти, иди и го изобличи насаме; ако те послуша, спечелил си брата си;

16. ако не послуша, вземи със себе си още едного или двама, та с устата на двама или трима свидетели да се потвърди всяка дума;

17. ако ли пък не послуша тях, обади на църквата; но, ако и църквата не послуша, нека ти бъде като езичник и митар.

18. Истина ви казвам: каквото свържете на земята, ще бъде свързано на небето; и каквото развържете на земята, ще бъде развързано на небето.

19. Пак ви казвам, че, ако двама от вас се съгласят на земята да попросят нещо, каквото и да било, ще им бъде дадено от Моя Отец Небесен;

20. защото, дето са двама или трима събрани в Мое име, там съм Аз посред тях.

21. Тогава Петър се приближи до Него и рече: Господи, колко пъти да прощавам на брата си, кога съгрешава против мене? До седем пъти ли?

22. Иисус му отговаря: не ти казвам до седем, а до седемдесет пъти по седем.

23. Затова царството небесно прилича на цар, който поиска да си разчисти сметката със слугите си.

24. Когато почна той да разчистя сметката, доведоха при него едного, който му дължеше десет хиляди таланта;

25. а понеже тоя нямаше, с какво да заплати, господарят му заповяда да продадат него, и жена му, и децата му, и всичко, що имаше, и да заплати;

26. тогава тоя слуга падна и, кланяйки му се, казва: господарю, имай търпение към мене, и всичко ще ти изплатя.

27. А господарят на този слуга, като се смили, пусна го и му прости дълга.

28. Слугата пък, като излезе, намери едного от другарите си, който му дължеше сто динария *, и като го хвана, давеше го и му казваше: изплати ми, което ми дължиш;

29. тогава другарят му падна пред нозете му, молеше го и думаше: имай търпение към мене, и всичко ще ти изплатя;

30. но тоя не рачи, а отиде и го хвърли в тъмница, докле да изплати дълга.

31. Другарите му, като видяха станалото, много се огорчиха и дойдоха, та разказаха на господаря си всичко, що се бе случило.

32. Тогава господарят му го повика и казва: рабе лукави, аз ти простих целия оня дълг, защото ми се примоли;

33. не трябваше ли и ти да се смилиш над другаря си, както и аз се смилих над тебе?

34. И като се разгневи господарят му, предаде го на мъчители, докле да му изплати целия дълг.

35. Тъй и Моят Отец Небесен ще стори с вас, ако всеки от вас не прости от сърце на брата си прегрешенията му.

* Динарий - римска сребърна монета.

 

            1. Кой е по голям в бъдещето.

            3. По малкия е по голям в бъдещето време.

            4. Който е спокоен и неподвижен е по голям.

            5. Който приема такова бъдеще приема Христос.

            6. Който се разколебае в горните твърдения ще потопи живота си в дребнавости.

            7. Горко на свет от колебания и трептения(“всичко е трептение и вибрация”), защото колебанията трябва да дойдат, но горко на човека чрез когото идват.

            8. Ако те разколебава начина по който живееш или работата която вършиш по добре се откажи от това от колкото да се стресираш.

            9. Ако се колебаеш дали мястото в което живееш е истинско по добре го смени.

            10. Гледай те да изпълнявате тези малки съвети, защото незачитането им води до стрес и депресия в бъдеще време.

            13. Изгубеното удобство се цени много повече от съществуващото удопство.

            14. За бъдещия ви живот е важно да се не загуби нито един от тези малки съвети.

15. Грешките спрямо вас на близките, ви казвай насаме, ако ви послушат си остават ваши близки. 

17. Ако и пред хората не се променят приемайте ги като природно бедствие.

18. Каквото правите в живота, там са насочени и вашите мисли. Каквото го няма в живота ви , няма го и във вашите мисли.

19. Каквото поискат заедно двама човека ще им бъде дадено представа в бъдеще как да го постигнат.

20. Водещата истина и добрина се намира по средата.

23.33. “ царството небесно” обединява мислите на различни същност(хора)  около едно качество, което предстой да се прояви в реалния физически  свят.

34. Всички които не приемат даденото обединително, качество се изхвърлят из вън кръга(множеството) 

 

ГЛАВА 19.

 

 

1. Когато Иисус свърши тия думи, тръгна от Галилея и дойде в пределите Иудейски, отвъд Иордан.

2. Подире Му тръгнаха много тълпи народ, и Той ги изцери там.

3. И дойдоха при Него фарисеите и, изкушавайки Го, думаха Му: позволено ли е човеку да напусне жена си по всяка причина?

4. Той им отговори и рече: не сте ли чели, че Оня, Който отначало ги сътвори, мъж и жена ги сътвори и каза:

5. "затова ще остави човек баща и майка и ще се прилепи до жена си, и ще бъдат двамата една плът"?

6. Тъй че те вече не са двама, а една плът. Прочее, което Бог е съчетал, човек да не разлъчва.

7. Те Му казват: защо тогава Моисей заповяда да даде мъжът разводно писмо и да я напусне?

8. Той им отговаря: поради вашето жестокосърдие ви е позволил Моисей да напускате жените си; но отначало не беше тъй;

9. Аз пък ви казвам: който напусне жена си, освен поради прелюбодеяние, и се ожени за друга, той прелюбодействува; и който се ожени за напусната, прелюбодействува.

10. Казват Му Неговите ученици: ако е такова задължението на човека към жената, няма полза да се жени.

11. А Той им рече: не всички възприемат тая дума, но ония, на които е дадено;

12. защото има скопци, родени тъй от майчина утроба; има и скопци, скопени от човеци; и има скопци, които сами са се скопили заради царството небесно. Който може възприе, нека възприеме.

13. Тогава доведоха при Него деца, за да възложи върху им ръце и да се помоли; учениците пък им забраниха.

14. Но Иисус рече: оставете децата и не им пречете да дойдат при Мене, защото на такива е царството небесно.

15. И като възложи върху им ръце, отиде си оттам.

16. И ето, един момък се доближи и Му рече: Учителю благий, какво добро да сторя, за да имам живот вечен?

17. А Той му отговори: защо Ме наричаш благ? Никой не е благ, освен един Бог. Но ако искаш да влезеш в живот вечен, опази заповедите.

18. Казва Му: кои? А Иисус рече: не убивай, не прелюбодействувай, не кради, не лъжесвидетелствувай;

19. почитай баща си и майка си; обичай ближния си като себе си.

20. Момъкът Му казва: всичко това съм опазил от младини; какво още ми не достига?

21. Иисус му рече: ако искаш да бъдеш съвършен, иди, продай имота си, и раздай на сиромаси; и ще имаш съкровище на небето; па дойди и върви след Мене.

22. Като чу момъкът тая дума, отиде си натъжен, защото имаше много имот.

23. А Иисус рече на учениците Си: истина ви казвам, богат мъчно ще влезе в царството небесно;

24. и още ви казвам: по-лесно е камила да мине през иглени уши, нежели богат да влезе в царството Божие.

25. Като чуха това, учениците Му твърде много се чудеха и думаха: кой тогава може да се спаси?

26. А Иисус, като погледна, рече им: за човеците това е невъзможно, ала за Бога всичко е възможно.

27. Тогава Петър отговори и Му рече: ето, ние оставихме всичко и Те последвахме; какво, прочее, ще стане с нас?

28. А Иисус им рече: истина ви казвам, че вие, които Ме последвахте, при пакибитието *, кога Син Човеческий седне на престола на славата Си, ще седнете и вие на дванайсет престола, като съдите дванайсетте Израилеви колена;

29. и всеки, който остави къща, или братя, или сестри, или баща, или майка, или жена, или деца, или нивя, заради Моето име, ще получи стократно и ще наследи живот вечен.

30. А мнозина първи ще бъдат последни, и последни - първи.

* Пресъздаването на света при второто Христово пришествие.

 

1.      Иисус влиза в обетованата земя – Проявление в физическия свят.

2.      Който повярва и тръгне след Иисус , ще бъде излекуван.

3.       Да напусне дадена определеност по всякаква причина.

5.    Действие и информация формират нова същност( действие). Прилепването на действието към дадена информация формира нова определеност тоест качество.

6. “ което Бог е съчетал, човек да не разлъчва” – човек трябва да действа  в съгласие с божествената истина.

9.  Ако това което възприемаме за истина изчезне, действието може да се присъедини към друго непразно множество. 

10. Казват Му Неговите ученици: ако е такова задължението на човека към истината(смърта), няма полза да се ражда(да търси истината).

11. Не всички възприемат тези думи, само ония, на които е дадено.

12. Има объркани и раздвоени хора по рождение и разни  други причини.

13. Дойдоха при него малките.

14. Малките определят какво да е царството небесно. Единичните мисли определят облика на бъдещето.

 17. Бога отец приема всичко. Той е благ защото е неопределен. Живота е низ от определеностти  (закони). Ако човек знае и спази всички закономерности може да живее вечно. 

21. Върви след мен:- Иисус символизира най-малката определеност и истина, която е градивна единица на мирозданието. Иисус е всъщност най-малкото математическо множество, тоест празното множество. То е външно определено а вътрешно неопределено.

24. За да се стигне до царството божие трябва да се върви след най-малката определеност( Христос), тоест към нищото. Богатите се стремят към многото неща. За това не могат да стигнат до царството божие.  

-“ защото, дето е съкровището ви, там ще бъде и сърцето ви” – Лука 12.34

26. Всички ще преминем през нищото(смърта).

28. 12 нови центъра плюс първичния.

29. Стократни истински знания, който повярва в Христос и го последват.

“Тъй, прочее, всеки от вас, който се не отрече от всичко, що има, не може да бъде Мой ученик”- Лука 14-33.

30. Затваряне на стария цикъл, и начало на нова реалност и нов цикъл. Ще се извърши смяна на това което е ценно за хората. Нова ценностна система.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toma2015
Категория: Технологии
Прочетен: 37158
Постинги: 16
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930